Kaarisillalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Kaarisillalla

Usko ja luottamus
 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 
Rechercher Tarkennettu haku
Avainsanat
Viimeisimmät aiheet
» Sanaa tälle päivälle
Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 EmptyTänään kello 1:53 kirjoittaja AnnSofi

» Herätys kuolemasta elämään, tarve huutava!
Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty09.05.24 17:49 kirjoittaja Kirsikka

» Nimipäiväonnitteluja
Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty30.04.24 13:26 kirjoittaja AnnSofi

» Apua, Israel hädässä
Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty18.04.24 14:06 kirjoittaja AnnSofi

» Raamatullinen avioliittokäsitys
Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty21.03.24 14:59 kirjoittaja Kirsikka

» Lausannen julistus
Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty20.03.24 15:48 kirjoittaja Kirsikka

» Jeesus Kristus on Herra!
Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty20.02.24 16:40 kirjoittaja AnnSofi

» Kristuksen kirkkautta peitellään......
Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty12.12.23 17:11 kirjoittaja AnnSofi

» Gazza Raamatussa
Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty01.11.23 13:42 kirjoittaja Kirsikka

Toukokuu 2024
SuMaTiKeToPeLa
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
KalenteriKalenteri
Yhteistyökumppanit
ilmainen foorumi

The most tagged keywords
Kuukauden aktiivisimmat kirjoittajat
Kirsikka
Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Vote_lcapSanaa tälle päivälle - Sivu 10 Voting_barSanaa tälle päivälle - Sivu 10 Vote_rcap 
AnnSofi
Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Vote_lcapSanaa tälle päivälle - Sivu 10 Voting_barSanaa tälle päivälle - Sivu 10 Vote_rcap 

 

 Sanaa tälle päivälle

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Seuraava
KirjoittajaViesti
Kirsikka
Admin
Kirsikka


Viestien lukumäärä : 4852
Join date : 03.11.2013
Ikä : 80
Paikkakunta : Suomi

Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty11.11.23 13:49

Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita:"Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen
todistaja, Jumalan luomakunnan alku:
Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!
Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut
suustani ulos.
Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri 
sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit ja 
valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta 
voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee
parannus.
Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin
minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.
Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen 
voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellansa. 
Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seirakunnille sanoo. Ilm. 3:14-22

Olin tullut uskoon, usko tullut minuun = Jeesus Kristus minuun. E.o. paikkaa
lukiessani ensimmäistä kertaa, murruin täysin. Seurakunnassa todistaessani itkin, en
muista muuta. Sana on Isän Jumalan puhetta seurakunnalle. Toiset tekevät totista
parannusta, toiset ohittavat syystä tai toisesta.
Ensimmäinen ajatus oli yrittää itse "tehdä parannusta tekoja tekemällä". Onnistuuhan
sekin jonkin aikaa, mutta väsymys tulee ennemmin tai myöhemmin.
Kun tunnustaa syntinsä tai syntejään, on oikealla tiellä. Mutta ensimmäinen ja tärkein
parannuksen "teko" on, että saa sytinsä anteeksi Jeesuksen veressä, ensirakkauden sydämeensä ja Hän minussa vie eteenpäin.
Eikä tämä Raamatun kohta enää tunnu lain piiskalta vaan on lempeätä ohjausta 
oikealle tielle. 
13:49:22

_________________
Jeesus tulee pian! Paras on edessäpäin!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://usko.palstani.com
Kirsikka
Admin
Kirsikka


Viestien lukumäärä : 4852
Join date : 03.11.2013
Ikä : 80
Paikkakunta : Suomi

Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty12.11.23 14:00

24. sunnuntai helluntaista  ~  Kahden valtakunnan kansalaisena

Ihmisen elämä on elämää luonnollisessa minässä. Voi tietää tai sitten ei, mikä on oikeaa ja
totta; riippuu kotielämästäkin, ympäristöstä tai itse ei koskaan ole herännyt totuuteen. 
Kukaan ei ole kertonut, ei ole koskaan kuullut; Jeesus elää ja haluaa pelastaa synneistä, 
puhdistaa verellään ja antaa uuden elämän.
Tämä on raja kahden valtakunnan kansalaisuudessa.
Jeesus sanoo Luuk. 12: 4-7:"Minä sanon teille, ystävilleni, älkää peljätkö niitä, jotka teitä
vihaavat ja haluavat tappaa, vaan pelätkää Häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin.
Jeesus ei puheillaan pelottele helvetillä, vaan pelastaa ihmisen taivaan kansalaiseksi, 
uudestisynnyttää Sanansa ja Pyhän Henkensä kautta elämään Hänen kanssaan.
Samalla e.o. jakeet kannustavan pelottomaan Kristuksen tunnustamiseen.
14:00:45

_________________
Jeesus tulee pian! Paras on edessäpäin!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://usko.palstani.com
Kirsikka
Admin
Kirsikka


Viestien lukumäärä : 4852
Join date : 03.11.2013
Ikä : 80
Paikkakunta : Suomi

Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty13.11.23 12:09

Herra, Herra on avannut minun korvani; minä en ole niskoitellut, en vetäytynyt pois.
Jes. 50:5

Jeesus sanoo: Minulla on myös lampaita, jotka eivät ole tästä lammasrarhasta; myös
niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma
ja yksi paimen. Joh. 10:16

12:10:09

_________________
Jeesus tulee pian! Paras on edessäpäin!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://usko.palstani.com
Kirsikka
Admin
Kirsikka


Viestien lukumäärä : 4852
Join date : 03.11.2013
Ikä : 80
Paikkakunta : Suomi

Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty15.11.23 12:55

Jumala sanoo Jes. 55:1:"Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla
ei ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta
viiniä ja maitoa".

Näin Jumala kehottaa kaikkia janoisia, niitä jotka janoavat jotakin muuta kuin mitä tämä
maailma tarjoaa ja antaa. Moni ei alkuvaiheessa tiedä, mitä he janoavat.

Uudessa liitossa Jeesuksessa mm. Mark. 1:32-33 kertoo: "Mutta illan tultua, kun aurinko 
oli laskenut, tuotiin hänen tykönsä kaikki sairaat ja riivatut, ja koko kaupunki oli koolla 
oven edessä."
12:56:01

_________________
Jeesus tulee pian! Paras on edessäpäin!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://usko.palstani.com
Kirsikka
Admin
Kirsikka


Viestien lukumäärä : 4852
Join date : 03.11.2013
Ikä : 80
Paikkakunta : Suomi

Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty16.11.23 2:07

Ja minä teen heidän kanssansa iankaikkisen liiton, niin etten käänny heistä pois,
vaan teen heille hyvää; ja minä annan pelkoni heidän sydämiinsä, niin etteivät he
minusta luovu.
Ja minä iloitsen heistä, siitä että teen heille hyvää, minä istutan heidät tähän
maahan uskollisesti, kaikesta sydämestäni ja kaikesta sielustani.
Sillä näin sanoo Herra: Niinkuin minä olen tuottanut tälle kansalle kaiken tämän 
suuren onnettomuuden, niin minä myös tuotan heille kaiken sen hyvän, minkä
minä heille lupaan. Jer. 32:40-42
Jumala puhuu rakkaudessaan kansalleen.

Apostoli Johannes selventää:"Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Hän
lähetti ainoan Poikansa maailmaan, että me eläisimme Hänen kauttaan.
Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että Hän
rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi. 1 Joh. 4:9-10.

_________________
Jeesus tulee pian! Paras on edessäpäin!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://usko.palstani.com
Kirsikka
Admin
Kirsikka


Viestien lukumäärä : 4852
Join date : 03.11.2013
Ikä : 80
Paikkakunta : Suomi

Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty17.11.23 0:54

Herran sana ei tyhjänä palaja
Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun
teitäni, sanoo Herra. Jes. 55:8

Esimerkkinä 1 Kor. 1:23-25 "me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on
juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus, mutta joka niille, jotka ovat kutsutut,
olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus Jumalan voima ja Jumalan viisaus.
Sillä Jumalan hulluus on viisaampi kuin ihmiset, ja Jumalan heikkous on väkevämpi
kuin ihmiset."

_________________
Jeesus tulee pian! Paras on edessäpäin!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://usko.palstani.com
Kirsikka
Admin
Kirsikka


Viestien lukumäärä : 4852
Join date : 03.11.2013
Ikä : 80
Paikkakunta : Suomi

Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty18.11.23 10:53

Turha on sotaratsu auttajaksi, ei pelasta sen suuri väkevyys. Katso, Herran silmä valvoo 
niitä, jotka häntä pelkäävät ja panevat toivonsa hänen laupeuteensa, pelastaaksensa 
heidän sielunsa kuolemasta, elättääksensä heitä nälän aikana. Ps. 33:17-19

Oikeita ympärileikattuja olemme me, jotka Jumalan Hengessä palvelemme Jumalaa ja
kerskaamme Kristuksessa Jeesuksessa, emmekä luota lihaan. Fil. 3:3

_________________
Jeesus tulee pian! Paras on edessäpäin!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://usko.palstani.com
Kirsikka
Admin
Kirsikka


Viestien lukumäärä : 4852
Join date : 03.11.2013
Ikä : 80
Paikkakunta : Suomi

Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty19.11.23 12:51

Valvomisen sunnuntai  ~  Valvokaa!

Ps. 90:1-6, 12-15 Mooses rukoilee mm. j. 12-15 "Opeta meitä laskemaan päivämme oikein,
että saisimme viisaan sydämen. Herra, palaja jälleen...Ravitse aamulla meitä armollasi...
Suo meidän iloita yhtä monta päivää, kuin olet meitä nöyryyttänyt.....
Herra vastaa Mal. 3:13-18:"Ynseät ovat teidän puheenne minua vastaan, kysytte vain,
mitä olemme puhuneet sinua vastaan? Herran palveleminen on turha...mitä hyötyä siitä on 
ollut.... he kiusaavat Jumalaa. 
Mutta Herraa pelkääväiset puhuvat.... ja muistokirja kirjoitetaan heidän hyväkseen...ja
te näette jälleen, mikä ero on vamhurskaan ja jumalattoman välillä.
Hebr. 3:12-15 varoittaa pahasta, epäuskoisesta sydämestä, niin että hän luopuu elävästä
Jumalasta .... kehottakaa toisiamme joka päivä:"Tänä päivänä, jos kuulette hänen äänensä,
älkää paaduttako sydämiänne, niinkuin teitte katkeroituksessa".
Israelin kansa katkeroitui erämaavaelluksen aikana, se oli syntiä, joka erotti heidät Jumalastaan.
Mark. 13:33-37 Jeesus puhuu selkeitä sanoja valvomisen tärkeydestä.

_________________
Jeesus tulee pian! Paras on edessäpäin!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://usko.palstani.com
Kirsikka
Admin
Kirsikka


Viestien lukumäärä : 4852
Join date : 03.11.2013
Ikä : 80
Paikkakunta : Suomi

Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty20.11.23 13:34

Väärät opettajat ja heidän tuomionsa Juud. 1:3-16, 
meille opetukseksi ja ohjeeksi!

Juudaksella oli harras halu kirjoittaa meille yhteisestä pelastuksestamme, 
hänelle tuli pakko kirjoittaa ja kehoittaa meitä kilvoittelemaan sen uskon puolesta, 
joka on kerta kaikkiaan pyhille annettu.
Koska teidän keskuuteenne on pujahtanut eräitä....jumalattomia, jotka kääntävät 
meidän Jumalamme armon irstaudeksi ja kieltävät meidän ainoan valtiaamme ja 
Herramme, Jeesuksen Kristuksen.
Herra pelasti kansan Egyptistä, mutta toisella kertaa hukutti ne, jotka eivät 
uskoneet; ja enkelit, jotka eivät säilyttäneet valta-asemaansa, jättivät 
oman asumuksensa, heidät Hän pani pimeyteen iankaikkisissa kahlessa säilytettäväksi 
suuren päivän tuomioon. 
Samoin kävi Sodoman ja Gomorran, jotka ovat meille varoittavana esimerkkinä, 
kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta.............. Nämä olivat ja ovat uneksijoita, 
jotka saastuttavat lihan; he halveksivat herrautta, herjaavat kirkkauden henkiolentoja....
he herjaavat sitä, mitä eivät tunne. J. 10 sanoo, että he ovat ovat kuin järjettömiä 
eläimiä, jotka luonnostaan ymmärtävät, mutta turmelevat itsensä.
Juuda toteaa:"Voi heitä, sillä he kulkevat Kainin tietä ja heittäytyvät palkan tähden 
Bileamin eksytykseen ja hukkuvat niskoitteluunsa niinkuin Koora!
He ovat likapilkkuja meidän rakkausaterioillamme julkeasti kemuillen kestitsevät itseään..............
Eenok, Aadamista seitsemäs on heistä ennustanut:"Katso, Herra tulee tuhannen 
tuhansine pyhinensä tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia 
kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he ovat jumalattomuudessaan 
tehneet ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan 
puhuneet."
Tunnusmerkkeinä ovat myös "he ovat napisijoita, kohtalonsa nurkujia ja vaeltavat 
himojensa mukaan; he puhuvat pöyhkeita ja mielistelevät ihmisiä oman etunsa tähden".

_________________
Jeesus tulee pian! Paras on edessäpäin!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://usko.palstani.com
Kirsikka
Admin
Kirsikka


Viestien lukumäärä : 4852
Join date : 03.11.2013
Ikä : 80
Paikkakunta : Suomi

Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty21.11.23 13:30

Juudan kirjeen lopussa neuvoja ja kehoituksia Juud. 1:17-25

J. 18 "Viimeisenä aikana tulee pilkkaajia, jotka vaeltavat jumalattomuutensa himojen mukaan".
Syy heidän aiheuttamaansa hajaannukseen on, että he ovat sielullisia, 
henkeä heillä ei ole.
Juudas kehottaa " mutta te rakkaani, rakentakaa itseänne pyhimmän uskonne 
perustukselle, rukoilkaa Pyhässä Hengessä ja niin pysyttäkää itsenne itsenne 
Jumalan rakkaudessa odottaessanne meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen laupeutta 
iankaikkiseksi elämäksi ja armahtakaa epäileviä, pelastakaa heidät, tulesta temmaten; 
toisia armahtakaa pelolla, inhoten lihan tahraamaa ihokastakin.

Viimeiseksi jj. 24-25 yksi Raamatun kauneimmista ylistyslauluista:"Mutta hänelle, 
joka voi varjella teidät lankeamasta ja asettaa teidät nuhteettominan, riemuitsevina, 
kirkkautensa eteen, Hänelle, ainoalle Jumalalle ja meidän pelastajallemme Herramme 
Jeesuksen Krituksen kautta, Hänelle kunnia, majeseetti, voima ja valta ennen kaikkia 
aikoja ja nyt ja iankaikkisesti. Amen.

_________________
Jeesus tulee pian! Paras on edessäpäin!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://usko.palstani.com
Kirsikka
Admin
Kirsikka


Viestien lukumäärä : 4852
Join date : 03.11.2013
Ikä : 80
Paikkakunta : Suomi

Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty22.11.23 13:43

Jobin lohduttaja Bildad kehottaa Jobia etsimään Jumalaa ja kuuntelemaan aikaisempien 
sukupolvien viisautta. Sillä Jumala ei hylkää nuhteetonta. Job. 8:1-22
Job vastaa 9:2-3:"Totisesti minä tiedän, että niin on; kuinka voisi ihminen olla oikeassa
Jumalaa vastaan. Jos ihminen tahtoisi riidellä hänen kanssaan, ei hän voisi vastata
hänelle tuhannesta."
Hes. 22 Jumala puhuu Israelin synneistä. Sitä voi sisällyttää suomalaistenkin synteihin.
JJ. 22-31 on raakaa, mutta todellista puhetta synneistä. "Sinä olet maa, jota ei ole 
puhdistettu..... Profeetan salaliitto sen keskellä on niinkuin ärjyvä, saalista raateleva
leijona: he syövät sieluja, ottavat aarteet ja kalleudet ja lisäävät sen keskuudessa sen
leskien lukua....papit tekevät väkivaltaa minun lailleni ja häpäisevät sitä, mikä on minulle
pyhitetty, eivät tee erotusta pyhän ja epäpyhän välillä, eivät tiedota, mikä on saastaista,
mikä puhdasta ja sulkevat silmänsä minun sapateiltani, niin että minä tulen häväistyksi
heidän keskellään.
Päämiehet ovat niinkuin saalista raatelevaiset sudet; he vuodattavat verta, hukuttavat
sieluja kiskoaksenne väärää voittoa. Profeetat valkaisevat kaiken kalkilla, näkevät petollisia
näkyjä ja ennustelevat heille valheita sanoen:"Näin sanoo Herra, Herra", vaikka Herra
ei ole puhunut....... kansa harjoittaa väkivaltaa, riistää ja raastaa: kurjaa ja köyhää he 
sortavat, tekevät muukalaiselle väkivaltaa oikeudesta välittämättä.
Herra etsi heidän joukostansa miestä, joka korjaisi muurin ja seisoisi muurinaukossa
minun edessäni maan puolesta, etten minä sitä hävittäisi,mutta ei löytänyt.
Sentähden, minä vuodatan heidän yllensä kiivauteni, hukutan heidät vihani tulella ja
annan heidän vaelluksensa tulla heidän päänsä päälle, sanoo Herra, Herra."
Jeesuskin puhuu maailmalopusta Matt. 25.

On kuitenkin tie, joka antaa ihmisille, kansoille ja Jumalalle lohdutuksen.
Jeesus sanoo Luuk. 15:18 esim. vastaa: Tuhlaajapoika sanoi:"Minä nousen ja menen 
isäni tykö ja sanon Hänelle: Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinun 
edessäsi.

Herra etsi heidän joukostansa miestä, joka korjaisi muurin ja seisoisi muurinaukossa.

Hän ratkaisi asian lähettämällä Poikansa Israeliin, mutta enin osa heistä ei ottanut
Häntä vastaan Messiaanaan, vaan naulasivat ristiin. Kaiken tuskan, ahdistuksen, kauhun
ja kuolemansa kautta Hän sovitti meidän syntimme. Hän oli muurinkorjaaja, joka seisoi
muurinaukossa. Isä herätti Hänet kuolleista = synti tuli sovitetuksi ja on voimassa nytkin.
Tarvitaan vain syntiensä tunnustaminen, astuminen Jeesus-tielle ja seurata Häntä.
Jumaluuden 3. persoona, Pyhä Henki tekee nämä kaikki eläväksi todellisuudeksi nyt ja
tulevaisuudessa.

Eli kun Jumala ensin paljastaa syntejämme, Hän samalla neuvoo "katsomaan Jumalan
Karitsaan, joka ottaa pois maailman synnin".

_________________
Jeesus tulee pian! Paras on edessäpäin!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://usko.palstani.com
Kirsikka
Admin
Kirsikka


Viestien lukumäärä : 4852
Join date : 03.11.2013
Ikä : 80
Paikkakunta : Suomi

Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty23.11.23 1:43

Jumala, sinä tunnet minun hulluuteni, eivätkä minun vikani ole sinulta salassa. 
Ps. 69:6

Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on
siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa....
jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen,
hänen armonsa rikkauden mukaan. Ef. 1:3, 7

_________________
Jeesus tulee pian! Paras on edessäpäin!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://usko.palstani.com
Kirsikka
Admin
Kirsikka


Viestien lukumäärä : 4852
Join date : 03.11.2013
Ikä : 80
Paikkakunta : Suomi

Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty24.11.23 12:25

Sak. 13 ennustusta Israelista; "valheprofeettojen tuhon," "Paimenta lyödään, lauma 
joutuu hajallensa".
J. 7-9. "Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan...
lyö paimenta ja joutukoot lampaat hajallensa; mutta minä käännän jälleen käteni 
pienimpiä kohden...näin on käyvä koko maassa: kaksi osaa siitä hävitetään ja 
saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle. Sen osan Herra vie tulen; minä 
sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan ja koettelen heitä, niinkuin kulta 
koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä sanon:"Se on minun kansani" 
ja se sanoo:"Herra on minun Jumalani".
Ensin ennustus Jeesuksesta, sitten kansasta!?

Jumala antaa kuitenkin suuren lohdutuksen Ilm. 21:3-4:"Ja minä kuulin suuren äänen 
valtaistuimelta sanovan:
"Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat
hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa; ja hän on
pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä
murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."

_________________
Jeesus tulee pian! Paras on edessäpäin!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://usko.palstani.com
Kirsikka
Admin
Kirsikka


Viestien lukumäärä : 4852
Join date : 03.11.2013
Ikä : 80
Paikkakunta : Suomi

Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty25.11.23 3:00

2 Ms. 24 kertoo, että Herra tekee Siinailla liiton Israelin kanssa, matkalla Egyptistä
luvattuun maahan. Herra käski Moosesta, Aaronia ja Abihua sekä 70 Isaelin vanhinta
nousemaan Hänen eteensä. Moosesta yksin Hän käski lähestymään Häntä ja antoi
Moosekselle välitettäväksi sanansa. Kuultuaan Herran sanan kansa vastasi:"Kaiken, 
mitä Herra on sanonut, me teemme."
Mooses kirjoitti kaikki Herran sanat. Varhain seuraavana aamuna hän rakensi alttarin 
vuoren juurelle, pystytti 12 patsasta Israelin 12 sukukunnan mukaan. Hän lähetti
nuoria miehiä uhraamaan polttouhreja ja teurastamaan härkiä yhteysuhriksi Herralle.
Hän otti verestä puolet ja pani uhrimaljoihin, toisen puolen hän vihmoi alttarille.
Hän otti liiton kirjan ja luki sen kansan kuullen. He sanoivat:"Kaikkea, mitä Herra on
puhunut, me noudatamme ja tottelemme."
Niin Mooses otti veren ja vihmoi sitä kansan päälle sanoen:"Katso, tämä on sen liiton
veri, jonka Herra on tehnyt teidän kanssanne.
Vanhassa liitossa tarvittiin veri puhdistamaan ihmiset heidän synneistään. Se oli
kuin ennuskuva tulevan Messiaan, Jeesuksen Kristuksen verestä, Hän armossaan 
puhdistaa ihmiset heidän synneistään, jos he niin tahtovat.
Uudessa liitossa tarvitaan myös veri, ei enää eläimen vaan Jeesuksen Kristuksen veri.

Sanan oikea kuuleminen Jaak. 1:19-25:" Ole nopea kuulemaan, hidas puhumaan, 
hidas vihaan, koska se ei tee sitä, mikä on oikein Jumalan edessä....pankaa pois kaikki
saastaisuus ja kaikkinainen pahuus ja ottakaa hiljaisuudella vastaan sana, joka on
teihin istutettu ja joka voi teidän sielunne pelastaa.
Mutta olkaa sanan tekijöitä, eikä vain sen kuulijoita, pettäen itsenne.....
Joka katsoo täydelliseen lakiin, vapauden lakiin, ja pysyy siinä, eikä ole muistamaton
kuulija, vaan todellinen tekijä, hän on oleva autuas tekemisessään."

Koska Herra Jeesus Kristus on tulossa, Hänen tulemuksensa on varma 2 Piet. 3. 13-18.
Siksi kaikki edellä kirjoitettukin on varma ja johdattaa oikeaan Jumalan tuntemiseen.
pettäen itsenne."

_________________
Jeesus tulee pian! Paras on edessäpäin!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://usko.palstani.com
Kirsikka
Admin
Kirsikka


Viestien lukumäärä : 4852
Join date : 03.11.2013
Ikä : 80
Paikkakunta : Suomi

Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty26.11.23 13:23

Tuomiosunnuntai (Kristuksen kuninkuuden sunnuntai) Kristus, kaikkeuden Herra


Otsikko jo sanoo kaiken. Tuomio tulee, tulee Kristuksen kuninkuus. Hän on kaikkeuden
Herra.
Ps. 143 Daavid on hädässä ja katuu syntejään.
Mal. 4:1-3 kertoo, millainen päivä tai aika se on.
Matt. 25:31-46 Jeesus puhuu viimeisestä tuomiosta. Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan
ja kaikki enkelit Hänen kanssaan.....kaikki kansat kootaan Hänen eteensä...toiset oikealle,
toiset vasemmalle puolelle...tekojensa mukaan.
1 Kor. 15:22-28 Kristus on ylösnoussut...kaikki Hänessä olevat tehdään eläviksi.
Loppu tulee, kun Hän antaa valtakunnan Isän ja Jumalan ha
hallituksen, vallan ja voiman.
"Sillä Hänen pitää hallitseman siihen asti, kunnes hän on pannut kaikki viholliset jalkojensa
alle. Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema... ja kun Hän on alistanut kaikki jalkainsa
alle, Hänetkin alistetaan Jumalan valtaan, että Jumala olisi kaikki kaikissa".
Hebr. 12:18-25 puhuu valtakunnasta, joka ei järky.
Lopuksi Ps. 126 kertoo, minkälaista on aika ennen nykyistä Jeesuksen kuninkuuden tuloon.

_________________
Jeesus tulee pian! Paras on edessäpäin!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://usko.palstani.com
Kirsikka
Admin
Kirsikka


Viestien lukumäärä : 4852
Join date : 03.11.2013
Ikä : 80
Paikkakunta : Suomi

Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty27.11.23 13:24

Kuinka olemme oppineet Kristusta tuntemaan? Ef. 4:20

Efesolaiskirje alkaa:Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä,
joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa....
edeltäpäin määräten meidät lapseuteen, hänen yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta....
sen armonsa kirkkauden kiitokseksi, minkä hän on lahjoittanut meille siinä rakastetussa,
jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen 
armonsa rikkauden mukaan. Ef. 1:3-7
Lisäksi, Kristus on seurakunnan pää. Hän on saattanut kuolemasta elämään ne, jotka tulevat 
Hänen luokseen saadakseen syntinsä anteeksi ja rauhan sisälleen, Jumalan rauhan .........
ja rakkauden viestin "minuakin rakastetaan, minäkin olen saanut syntini anteeksi".
Jatkossa opetetaan tuntemaan, millainen on vanha ihminen ja millainen uusi. Ef. 4:20
opettaa että noin ei kyllä Kristusta opita tuntemaan, mutta kun oppii tuntemaan vanhaa
minää, se nöyryyttää aina vain useammin turvautumaan Jeesuksen Golgatan työhön 
ja armon omistamiseen.
Toteutuu alkuseurakunnan uskontunnustus "Jeesus on Herra".
Hänen veriarmossa meillä on avoin lähde syntiä ja saastaisuutta vastaan!

_________________
Jeesus tulee pian! Paras on edessäpäin!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://usko.palstani.com
Kirsikka
Admin
Kirsikka


Viestien lukumäärä : 4852
Join date : 03.11.2013
Ikä : 80
Paikkakunta : Suomi

Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty28.11.23 9:17

Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä. Matt. 25:13

Jae on Matt. 25:1-13:sta opetus ymmärtäväisistä ja tyhmistä neitsyistä.
Pääajatus on "onko lampussasi öljyä, onko lamppusi palamassa"?
Jos ei, miten voi olla valvomassa ja odottamassa Jeesuksen tuloa?

_________________
Jeesus tulee pian! Paras on edessäpäin!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://usko.palstani.com
Kirsikka
Admin
Kirsikka


Viestien lukumäärä : 4852
Join date : 03.11.2013
Ikä : 80
Paikkakunta : Suomi

Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty29.11.23 13:33

Ps. 12 Daavid rukoilee yltyvää pahuutta vastaan: "Auta Herra, sillä hurskaat ovat 
hävinneet, uskolliset ovat kadonneet ihmislasten joukosta. 
He puhuvat valhetta liukkain huulin, kaksimielisin sydämin.....
Herra sanoo:"Kurjien sorron tähden, köyhien huokausten tähden minä nyt nousen 
ja tuon pelastuksen sille, joka huoaten ikävöitsee."
Herran sanat ovat selkeitä sanoja, hopeata, joka kirkkaana valuu sulattimesta maahan,
seitsenkertaisesti puhdistettua.... 

Joh. 6:67 Jeesus kysyy opetuslapsiltaankin:"Tahdotteko te mennä pois?"

Koska 1 Kor. 3:9-15 "Sillä me olemme Jumalan työtovereita; te  olette Jumalan viljelysmaa....
Jumalan perustukselle....Jeesukseen Kristukseen...rakennetut. Ei ole muuta perustusta, 
Jeesus Kristus on tuo perustus."

Minkälaisia työtovereita olemme? Matt. 25:14-30 osoittaa sen. Kaksi ensimmäistä 
palvelijaa toimivat hyvin, kolmas pelkäsi ja kätki leiviskänsä maahan. Jumala sanoi 
hänestä ...... sinä paha ja laiska palvelija. Pelko ei ollut vaikuttava syy, vaan pahuus, 
synti, ja laiskuus. Totta on, että tällainen sydämen laatu ei saa aikaan Jumalan 
mielen mukaista tulosta.

_________________
Jeesus tulee pian! Paras on edessäpäin!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://usko.palstani.com
Kirsikka
Admin
Kirsikka


Viestien lukumäärä : 4852
Join date : 03.11.2013
Ikä : 80
Paikkakunta : Suomi

Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty30.11.23 1:44

Mal.4:2-3 "Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte, on koittava vanhurskauden 
aurinko ja prantuminen sen siipien alla, ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat 
ja tallaatte jumalattomat;"

Pelastuksen päivä on on nyt lähempänä kuin silloin, kun uskoon tulimme. Room. 13:11-12
Yö on pitkälle kulunut, ja päivä on lähellä. Pankaamme sentähden pois pimeyden teot,
ja pukeutukaamme valkeuden varuksiin.

_________________
Jeesus tulee pian! Paras on edessäpäin!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://usko.palstani.com
AnnSofi
Admin
AnnSofi


Viestien lukumäärä : 4581
Join date : 30.10.2013
Ikä : 80
Paikkakunta : Suomi

Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty01.12.23 13:55

Joulukuun 1. päivänä
Pelastuksen päivä on on nyt lähellä.......
Yö on pitkälle kulunut, ja päivä on lähellä. Pankaamme sentähden pois pimeyden teot,
ja pukeutukaamme valkeuden varuksiin.

Miten?
Jer. 9:ssä ihmiset pettävät toisiaan, ovat avionrikkojia, valehtelijoita, menevät pahuudesta 
pahuuteen, ovat petollisia ja panettelijoita, sinä asut keskellä vilppiä.
Heidät Herra Sebaot sulattaa ja koettelee.....
Ensin, tunnistatko syntejäsi ja kadutko niitä? Halutko saada ne anteeksi, päästä vapauteen
syyttävästä sydämestä, ahdistuksesta?
Joka tahtoo puhtaan sydämen, Jeesuksen verellä puhdistetun, saa pyytämällä anteeksi 
sydäntä painavia asioita, syntejä. Puhtaaseen sydämeen Jeesus lahjoittaa Pyhän 
Hengen osallisuuden, uskon ja voiman Hengen.
Ihana vapaus ja rauha Herramme Jeesuksen Kristuksen veren kautta.
Tahdothan Sinäkin?
Jeesus opettaa, että kaiken ihanuuden keskellä "te joudutte kaikkien vihattaviksi minun 
nimeni tähden, mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu". Mark. 13:13
Hebr. 13:11-16 puhuu samasta asiasta.
Aluksi tuo on käsittämätöntä, myöhemmin ymmärtää sitä todellisuutta.
Mutta kun on saanut Jeesuksen rakkauden, "minä olen rakastettu ja hyväksytty", muu ei merkitse enää mitään.

Kannattaa!!!!!!!

Ystävä kirjoittaa:"Raamattu on annettu kaikkia varten. Kuitenkin Jumala on valinnut 
toimia ihmisten hyväksi siten, että se ihmetyttää kaikkien kulttuurien edustajia. 
Kaikkivaltias syntyi vauvaksi. Sitten hän kantoi meidän likaisuutemme, syntimme 
ja sairautemme häpeällisellä kuolemalla. Hän voitti kuoleman. Me emme voi ansaita 
Jumalan rakkautta ja pelastusta mitenkään muuten kuin ottamalla armon vastaan 
niinkuin lapsi. Ei sitä voi kuin ihmetellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://usko.palstani.com
AnnSofi
Admin
AnnSofi


Viestien lukumäärä : 4581
Join date : 30.10.2013
Ikä : 80
Paikkakunta : Suomi

Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty02.12.23 13:51

Jeesus asettaa myrskyn Matt. 8:23-26:
Hän astui veneeseen opetuslastensa kanssa. Järvellä nousi kova myrsky, niin että 
vene peittyi aaltoihin; mutta Hän nukkui. Opetuslapset herättivät Hänet:"Herra, auta, 
me hukumme."
Jeesus nuhteli heitä vähäuskoisiksi ja pelkureiksi. Sitten Hän nousi, nuhteli tuulta
ja järveä, ja tuli aivan tyven. Ja ihmiset ihmettelivät.......

Sinä muutit minun murheeni ilokarkeloksi, sinä riisuit minun surupukuni ja vyötit
minut riemulla, että minun sieluni veisaisi sinun kiitostasi, eikä vaikenisi, Herra,
minun Jumalani, sinua minä ylistän iankaikkisesti. Ps. 30:12-13

Tällaisia Jeesus teki silloin ja samaa Hän tekee tänäänkin! Hän antautui 
ristiinnaulittavaksi ja vuodatti verensä syntiemme anteeksisaamiseksi. Isä herätti 
Hänet kuolleista, Hän Elää!
Meillä on Hänen verensä ja ylösnousemisensa kautta mahdollisuus päästä Hänen 
ja Isän yhteyteen taivaan kodissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://usko.palstani.com
AnnSofi
Admin
AnnSofi


Viestien lukumäärä : 4581
Join date : 30.10.2013
Ikä : 80
Paikkakunta : Suomi

Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty03.12.23 12:07

1. adventtisunnuntai  ~  Kuninkaasi tulee nöyränä

Hyvyyden Jeesus myötään tuo ja kaiken armon meille suo.
Kruununsa on vanhurskaus ja valtikkansa laupeus.
Hän tuskat tuimat sammuttaa, vaivoista meidät vapahtaa.
Nyt olkoon kiitos Jeesuksen, hän saapuu luokse syntisen. 2:2

Jeesus ratsastaa Jerusalemiin, Luuk. 19:28-40
Nostakaa päänne, te portit, nostakaa päänne, te ikuiset ovet, kunnian kuninkaan käydä 
sisälle...... Ps. 24:7-10
Pakkosiirtolaiset palaavat vieraalta maalta ....... Jes.49:8-10
Jeesus kutsuu omakseen .... penseitä ....Ilm. 3:20-22
Kaikki kansat ylistäkööt Herraa Ps. 117 ............ vai eikö olisi aihetta?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://usko.palstani.com
AnnSofi
Admin
AnnSofi


Viestien lukumäärä : 4581
Join date : 30.10.2013
Ikä : 80
Paikkakunta : Suomi

Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty04.12.23 11:44

älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; älä arkana pälyile, sillä minä olen 
sinun Jumalasi; minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua 
vanhurskauteni oikealla kädellä. Jes. 41:10

Jeesus puhdisti pyhäkön. Voi ajatella hengellisessä mielessä, että niinkuin Hän puhdisti 
sen, Hän tahtoo ja puhdistaa ihmisenkin "pyhäkön", sydämen ja sisimmän, joka tahtoo 
antaa valtuudet Hänelle.
Matt. 21:12-17.. pyhäkössä Jeesus paransi sokeita ja rampoja ja lapset alkoivat iloissaan sanoa:"Hoosianna, Daavidin pojalle". Mitä tekivät ylipapit ja kirjanoppineet?
He närkästyivät ja alkoivat moittia Jeesusta. Jeesus vastasi vedoten kirjoituksiin
"ettekö ole koskaan lukeneet:`Lasten ja imeväisten suusta sinä olet valmistanut itsellesi 
kiitoksen´?" Ps. 8:3
He eivät siis tässä kohdassa osanneet kirjoituksia. Jeesus puolusti lapsia. Kirjanoppineet 
ja ylipapit eivät useinkaan saaneet Hänen hyväksyntäänsä, koska he hoitivat virkansa 
huonosti.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://usko.palstani.com
AnnSofi
Admin
AnnSofi


Viestien lukumäärä : 4581
Join date : 30.10.2013
Ikä : 80
Paikkakunta : Suomi

Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty05.12.23 12:46

Miltä tänään tuntuu? 
Tuntuuko, että "minun syntivelkani ovat ylen raskaat"...... mutta sitten tulee lohdutus, 
"sinä annat anteeksi meidän rikoksemme". Ps. 65:4

Jes. 42:1-9 Jesaja jo ennustaa "Katso, minun palvelijani!"

Eli, Gal. 4:4-5 "Mutta kun aika oli täytetty, lähetti Jumala Poikansa, vaimosta syntyneen,
lain alaiseksi syntyneen, lunastamaan lain alaiset, että me pääsisimme lapsen asemaan".

Jumalan Poika ja Jumala syntyi lain alaiseksi sen tähden, että me ihmiset, lain alaiset
pääsisimme lapsen asemaan uskomalla Hänen Golgatan täytetyn työnsä omalle kohdalleen 
"minunkin puolesta Jeesus uhrasi itsensä, vuodatti verensä syntiemme anteeksi
saamiseksi, kuoli ja Isä herätti Hänet kuolleista, nosti ylös taivaaseen luokseen ja siellä
Hän rukoilee yhä omiensa puolesta".
Laki on hyvä. Se paljastaa syntejämme, mutta niitä noudattamalla emme koskaan pääse
taivaaseen. Jeesuksen uhrityö ja veren puhdistus on tie, totuus ja elämä Isän luo!
Sen uskon, uskotko sinä?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://usko.palstani.com
AnnSofi
Admin
AnnSofi


Viestien lukumäärä : 4581
Join date : 30.10.2013
Ikä : 80
Paikkakunta : Suomi

Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty06.12.23 13:35

Itsenäisyyspäivä  ~  Kiitos isänmaasta

Todella; kiitos, kiitos, kiitos ja ylistys Isä Jeesuksen tähden!

Ei sinun aurinkosi enää laske, eikä sinun kuusi vajene, sillä Herra on sinun iankaikkinen
valkeutesi, ja päättyneet ovat sinun murheesi päivät. Jes. 60:20
Jae on Jes. 60:17-> Herra on Jerusalemin aurinko.
Taas on ankara sota Israelia vastaan ja oma itsenäisyytemme horjuu!
Suomen kansa, herää rukoilemaan itsesi, kansamme, Ukrainan ja Israelin puolesta!

Joh. 1:14 sanoo:"Ja sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen
kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä
armoa ja totuutta."

Rukoile, koska toivoa on, edellinen jae. Jeesus Kristus, Jumalan Poika tuli lihaksi, lihassa,
ihmisenä ja Jumalana. Hän tuli meidän keskellemme, mutta niinkuin Israel hylkäsi Hänet
ristiinnaulittavaksi, kuolemaan! Hän vuodatti verensä. 
Minkä tähden? 
Että jokaisella syntejään katuvalla on mahdollisuus saada anteeksi, päästä valkeuteen, joka 
on Jeesus Kristus!
Valkeudessa on ja saa armon totuudessa! Haluathan sinäkin tämän elämäsi perustaksi!
Et varmaan halua päätyä helvettiin, josta Jeesus varoittaa monta kertaa mm. Mark. 9.
Jeesus sanoo myös Joh. 8:31-> "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette
minun opetuslapsiani"...... vaeltaaksenne Herran edessä arvollisesti, hänelle kaikessa
otollisesti, kaikessa hyvässä työssä hedelmää kantaen ja kasvaen Jumalan tuntemisen
kautta. Kol. 1:10

On paljon elävää Jumalan Sanaa tällekin päivälle annettu, mutta en jatka enempää.
Toivon vain ja rukoilen, että Jumalan Sana saisi avata sydämemme Hänelle!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://usko.palstani.com
Sponsored content





Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Sanaa tälle päivälle - Sivu 10 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sanaa tälle päivälle
Takaisin alkuun 
Sivu 10 / 17Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Seuraava
 Similar topics
-
» Sanaa tälle päivälle
» Sanaa tälle päivälle
» Sanaa tälle päivälle
» Sanaa tälle päivälle

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kaarisillalla :: Sanaa tälle päivälle-
Siirry: