Kaarisillalla

Usko ja luottamus

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  
Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku
Avainsanat
Viimeisimmät aiheet
» Sanaa tälle päivälle
Tänään kello 13:44 kirjoittaja Kirsikka

» Nimipäiväonnitteluja
14.01.19 12:45 kirjoittaja Kirsikka

» Poissaoloja foorumilta
24.12.18 10:55 kirjoittaja AnnSofi

» Kuinka keskustella uskosta?
07.09.18 15:00 kirjoittaja Kirsikka

» Mediatietoja
18.08.18 14:48 kirjoittaja Kirsikka

» Rukouspyyntö
16.08.18 13:12 kirjoittaja Kirsikka

» Hyvää, oikeata ja tdellista
04.08.18 12:39 kirjoittaja Kirsikka

» Nyt on vastarintaliikkeen ja vastarintamedian aika
17.06.18 19:28 kirjoittaja AnnSofi

» Luopumisen vapaus ja vaara
31.05.18 11:34 kirjoittaja AnnSofi

Tammikuu 2019
SuMaTiKeToPeLa
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenteriKalenteri
Yhteistyökumppanit
ilmainen foorumi

The most tagged keywords
Kuukauden aktiivisimmat kirjoittajat
Kirsikka

AnnSofi

Jaa | 

Sanaa tälle päivälle

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 16 ... 27, 28, 29
KirjoittajaViesti
Kirsikka
Admin

Viestien lukumäärä : 2502
Ikä : 75

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   05.01.19 9:17

Minä olen vannonut itse kauttani, minun suustani on lähtenyt totuus, peruuttamaton sana: 
Minun edessäni pitää kaikkien polvien notkistuman, minulle jokaisen kielen valansa vannoman.
Ainoastaan Herrassa - niin pitää minusta sanottaman - on vanhurskaus ja voima. Hänen 
tykönsä tulevat häveten kaikki, jotka ovat palaneet vihasta häntä vastaan. Jes. 45:23-24

"Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka ili ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.
Ilm. 1:9

Kun lukee Jesaja 45 kokonaan ja nuo Ilmestyskirjan sanat, yksi asia ainakin tuli selväksi:
Isä Jumala on kaikkivaltias!

Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   06.01.19 10:53

Oi, jospa minun kansani minua kuulisi ja Israel vaeltaisi minun teitäni. Ps. 81:14

Isä Jumala ilmaisee sen, että Hän haluaa kansansa kuulla Häntä ja Israelin vaeltavan 
Hänen teitään. 
Hän on avannut niin Israelille kuin pakanoillekin tien luokseen.
Hän huokailee, että voi kun he kuulisivat Häntä ja toimisivat Hänen tahtonsa mukaan.
Kaikki me tiedämme, että Hän lähetti meille Jeesuksen, joka on meidän syntiemme
sovitus ja tie Hänen verensä kautta Isän luo.

Mutta kaiken armon Jumala, joka on kutsunut teidät iankaikkiseen kirkkauteensa
Kristuksessa, vähän aikaa kärsittyänne, hän on teidät valmistava, teitä tukeva,
vahvistava ja lujittava. 1 Piet. 5:10

Matka jatkuu ristiltä eteenpäin kohti Jeesuksen Kristuksen toista tulemista. Sitä varten 
kaiken armon Jumala valmistaa, tukee, vahvistaa ja lujittaa meidät Kristukseen.
Olemme jo kutsutut Hänen kirkkauteensa ja olemme siinä uudestisyntymisen kautta,
jolloin Hän antoi Henkensä sydämiimme vakuuttamaan, että olemme Jumalan lapsia.
Lopullinen täydellistyminen tapahtuu kun täydellisyyksien täydellisyys Jeesus tulee.

Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   07.01.19 12:16

Jeremia sanoo luvussa 9: kansan uskottomuuden ja petollisuuden tähden hävitetään
maa ja surmataan sen asukkaat.  Jj. 6-7: Sinä asut keskellä vilppiä; vilpillisyydessään
he eivät tahdo tuntea minua, sanoo Herra.
Sentähden, näin sanoo Herra Sebaot: Katso, minä sulatan heidät ja koettelen heidät;
sillä mitä muuta minä voisin tehdä tyttären, minun kansani, tähden?

Autuas se mies, joka kiusauksen kestää, sillä kun hänet on koeteltu, on hän saava
elämän kruunun, jonka Herra on luvannut niille, jotka häntä rakastavat. Jaak. 1:12

Kiusaus on siis koetus. Joka kiusauksen kestää, saa elämän kruunun, hän, joka Häntä
rakastaa.
Kun ajattelee, että asuu vilpillisen kansan keskellä, siinä on kiusausta kerrakseen.
Lisäksi oma liha=oma tahto ja sielunvihollinen ovat samaa mieltä heidän kanssaan ja tekee
kaikkensa, että ihminen ei kestäisi koetusta olla vilpitön vilpillisen kansan keskellä.

Kun muistaa, että Jeesuksella Kristuksella on kaikki valta taivaassa ja maan päällä, saa voiton 
kiusauksissa. Kiusaukset ovat melkein jokapäiväistä elämää. Ongelmana on se, että itse on 
niin pimeä, että ei ainakaan heti huomaa. Esimerkiksi ajatusmaailma. Sielunvihollinen 
pommittaa valheillaan sitä. On opeteltava tunnistamaan niitä. Miten? Kun luen Raamattua 
paljon, opin tuntemaan oikeaa, Jumalan opettamaa, tietoa. Valon ja valkeuden lisääntyessä
pimeys menettää otettaan.
Lisäksi Jumalan tahto on, että rukoilisimme tällaisten ihmisten puolesta. He, yhtä hyvin kuin
me, tarvitsemme Jumalan siunauksia.

Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   08.01.19 12:00

Sinun tykösi, Herra, minä ylennän sieluni, Jumalani, sinuun minä turvaan; älä salli
minun joutua häpeään, älkööt viholliseni saako riemuita minusta.
Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat
syyttä uskottomat.
Herra, neuvo minulle tiesi, opeta minulle polkusi. Johdata minua totuutesi tiellä ja
opeta minua, sillä Sinä olet minun pelastukseni Jumala. Sinua minä odotan kaiken
päivää. Ps. 25:1-5

Paavali kirjoittaa: Sillä ei Makedoniaan tultuammekaan lihamme saanut mitään rauhaa,
vaan me olimme kaikin tavoin ahdistetut; ulkoapäin taisteluja, sisältäpäin pelkoa.
Mutta Jumala, joka masentuneita lohduttaa, lohdutti meitä Tiituksen tulolla. 2 Kor. 7:5-6

Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   09.01.19 11:19

1. Oman sanasi tähden ja mielesi ukaan sinä olet tehnyt sen, että ilmoitit palvelijallelsi
kaikki nämä suuret asiat. 2 Sam. 7:21
Jae on luvusta, jossa on Herran antama lupaus tulevasta Messiaasta ja Daavidin rukous.

2. Johannes sanoo kirjeessään 1 Joh. 4:9: Siinä ilmestyi meille meille Jumalan rakkaus, että
Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.

1. osassa Jumala antaa lupauksen tulevasta Messiaasta.
2. osassa Johannes todistaa, että Hän tuli, syntyi, eli täällä ihmisten keskellä ja toimitti
tehtävän, jonka Isä oli Hänelle antanut; sovitti syntimme ristillä ja vuodatti verensä, että
me voisimme saada synnit anteksi Hänen työssään ja veressään.
Johannes osoittaa meille meidän tehtäväämme; että eläisimme Hänen kauttaan.
Ei voi elää Hänen kauttaan, ellei ole Jeesuksessa ja Jeesus minussa (Joh. 15:4-5)

Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   10.01.19 12:14

1. Sitten me lähdimme liikkeelle Ahava-joelta ensimmäisen kuun kahdentenatoista päivänä
mennäksemme Jerusalemiin. Ja meidän Jumalamme käsi oli meidän päällämme, ja hän 
pelasti meidät vihollisten käsistä ja väijytyksistä tiellä. Esra 8:31

2. Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä
heitä minun kädestäni. Joh. 10:27-28

1. Herra oli herättänyt kuningas Kooreksen hengen ja lähetti juutalaisia rakentamaan Herran
temppeliä Jerusalemiin. Hän antoi heille varat rakentamista varten. 
Myös kirjanoppinut Esra, perehtynyt Moosekseen lakiin, lähti. Esra 7:6.
Hän oli kiinnittänyt sydämensä Herran lain tutkimiseen, seuratakseen sitä ja opettaakseen
Israelissa lakia ja oikeutta. Jae 31 kertoo, miten Herr varjeli heidät matkalla.
Ei voi olla ajattelematta, että koska Vanha testamentti ennustaa Messiaan tulon, niin sanat
"meidän Jumalamme käsi oli meidän päällämme" myös sanovat Messiaan olevan mukana
tässä hankkeessa. Esran aikaan lain noudattaminen, temppelin rakentaminen ja Jumalan
palvelus siellä, oli elämää Jumalansa yhteydessä. Temppeli oli ikäänkuin Messias, Jeesus
Kristus. Kun se saatiin rakennettua, Jumalan palvelus voi olla täydellistä, vaikka se olikin
lain noudattamista.

2. Uusi liitto tarvittiin, koska ihmiset eivät noudattaneet lakia kaikessa, jota Jumala odottaa
lain noudattajilta.
Jeesuksen sanat Joh.10:28-29 selittävät Jumalan tahdon Jeesuksen ajasta lähtien tähän
päivään asti ja aina siihen päivään asti, kun Hän tulee toisen kerran kirkkaudessaan omiaan
hakemaan.

Joko Sinä ja minä olemme Hänen omiaan?

Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   11.01.19 11:41

Moni sanoo:"Kuka antaa meille stiä, mikä hyvä on?" Herra, käännä sinä meihin kasvojesi 
valkeus.
Sinä annat minun sydämeeni suuremma ilon, kuin heillä on runsaasta viljasta ja viinistä.
Ps. 4:7-8

Kehoita niitä, jotka nykyisessä maailmanajassa ovat rikkaita, etteivät ylpeilisi eivätkä panisi
toivoansa epävarmaan rikkauteen, vaan Jumalaan, joka runsaasti antaa meille kaikkea
nautittavaksemme, kehoita heitä, että tekevät hyvää, hyvissä töissä rikastuvat, ovat
anteliaita ja omastansa jakelevat. 1 Tim. 6:17-18

Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   12.01.19 10:17

Sillä nämä kansat, jotka sinä nyt karkoitat, kuuntelevat kyllä merkeistäennustajia ja 
taikureita, mutta sinulle ei Herra, sinun Jumalasi, sitä salli. 5 Ms. 18:14
Koska
Sinun keskuudestasi, veljiesi joukosta, Herra, sinun Jumalasi, herttää sinulle profeetan,
minun kaltaiseni, häntä kuulkaa. 5 Ms. 18:15

Sentähden emme mekään, siitä päivästä alkaen, jona sen kuulimme, ole lakanneet teidän 
edestänne rukoilemasta ja anomasta, että tulisitte täyteen hänen tahtonsa tuntemista 
kaikessa hengellisessä viisaudessa ja ymmärtämisessä
vaeltaaksenne Herran edessä arvollisesti, hänelle kaikessa otollisesti, kaikessa hyvässä 
työssä hedelmää kantaen ja kasvaen Jumalan tuntemisen kautta, Kol. 1:9-10

Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   13.01.19 12:09

Ylitsevuotavassa vihassani minä peitin sinulta kasvoni silmänräpäykseksi, mutta minä
armahdan sinut iankaikkisella armolla, sanoo Herra, sinun lunastajasi. Jes. 54:8

Vai halveksitko hänen hyvyytensä ja kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runasautta,
etkä tiedä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen? Room. 2:4

Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   14.01.19 12:30

Herra ennustuttaa Jeremian kautta Vanhassa liitossa:
Ja minä annan heille sydämen, heidän tunteakseen minut, että minä olen Herra:
ja he saavat olla minun kanssani, ja minä olen heidän Jumalansa, sillä he kääntyvät
minun tyköni kaikesta sydämestänsä. Jer. 24:7

Uudessa liitossa eli Uudessa testamentissa Apt. 10:37-48 todistaa, kuinka Jeesus Kristus
tuli ja mitä tapahtui:
"Jumala lähetti sanan Israelin lapsille, julistaen evankeliumia rauhasta Jeesuksessa Kristuksessa,
joka on kaikkien Herra. Sana lähti Galileasta ja on levinnyt koko Juudeaan, kasteen jälkeen,
jota Johannes saarnasi. Korneliuksen kodissa oleva seurakunta tietää tämän, niinkuin Pietari 
sanoo. He tietävät, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesukksen
Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan
joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa. Paikalla ollut seurakunta ja me olemme kaiken
sen todistajat; mitä hän teki juutalaisten maassa ja Jerrusalemissa; ja hänet he ripustivat 
puuhun ja tappoivat.
Hänet Jumala herätti kolmantena päivänä ja antoi hänen ilmestyä, ei kaikelle kansalle, vaan
Jumalan ennen valitsemille todistajille, meille, jotka söimme ja joimme hänen kanssansa sen
jälkeen, kun hän oli kuolleista noussut.
Ja hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että hän on se, jonka Jumala on asettanut 
elävien ja kuolleiden tuomariksi.
Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit 
anteeksi hänen nimensä kautta."
Kun Pietari vielä näitä puhui, tuli Pyhä Henki kaikkien päällä, jotka puheen kuulivat.
Ja kaikki ne uskovaiset, jotka olivat ympärileikatut ja olivat tulleet Pietarin mukana,
hämmästyivät sitä, että Pyhän Hengen lahja vuodatettiin pakanoihinkin,
sillä he kuulivat heidän puhuvan kielillä ja ylistävän Jumalaa. Silloin Pietari vastasi:
"Ei kaiketi kukaan voi kieltää kastamasta vedellä näitä, jotka ovat saaneet Pyhän Hengen 
niinkuin mekin?"
Ja hän käski kastaa heidät Jeesuksen Kristuksen nimeen. Silloin he pyysivät häntä viipymään
siellä muutamia päiviä. 

Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   15.01.19 11:02

Minä julistan sinun nimeäsi veljilleni, ylistän sinua seurakunnan keskellä. Ps. 22:23

Ja he menivät kiiruusti haudalta peloissaan ja suuresti iloiten ja juoksivat viemään
sanaa hänen opetuslapsilleen.
Enkeli oli ilmoittanut heille:"Älkää te peljätkö; sillä minä tiedän teidän etsivän Jeesusta,
joka oli ristiinnaulittu. Ei hän ole täällä, sillä hän on noussut ylös, niinkuin hän sanoi.
Matt. 28:8. 5-6

Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   16.01.19 11:13

Jos sinun veljesi, sinun äitisi poika, tai sinun poikasi tai tyttäresi tai vaimo, joka on
sylissäsi, tai ystäväsi, joka on sinulle kuin oma sielu, salaa houkuttelisi sinua ja sanoisi:
´Käykäämme palvelemaan muita jumalia´, joita et sinä tunne eivätkä sinun isäsi
tunteneet - niin älä noudata hänen mieltään äläkä kuule häntä; älä sääli äläkä armahda 
häntä älää salaa hänen rikostansa, 5 Ms. 13:7,9

Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa
itseänne orjuuden ikeeseen. Gal. 5:1

Jos otan esimerkiksi joogan. Jos veljeni, poikani tai tyttäreni salaa yrittää houkutella
sinua siihen, niin jatkon tälle asialle tiedän. J. 9 sen sanoo.
Kun ajattelee tätä lain sanan kannalta, ahdistaa. Mutta kun tulee Jeesuksen luo, saa
tai on saanut syntinsä anteeksi ja osallisuuden Hänessä, niin tällainen houkutus ei tehoa.
Jos vähänkin alkaa ajatella, että no, ei se tee elämässäni kesää tai talvea, voinhan minä
aivan kuin muodon vuoksi kokeilla. Silloin olemme vaarassa.
Jeesus Kristus on vapauttanut meidät kaikesta viettelyksestä, älkäämme siis leikkikö
tulella. Kun tuntee oman heikkoutensa, ei ole varaa tällaiseen. Pyytää vain: Jeesus, älä
saata minua kiusaukseen, vaan päästä minut pahasta; pahan kiusauksesta. Kiusauksia
ei voi välttää, niitä tulee ja niissä Herramme koettelee meitä, olemmeko uskossa vai ei.
Kristuksen antama vapaus, säilyttäkäämme se. Se kannattaa, nyt ja iankaikkiseen elämään.
Lujana pysyminen kiusauksessa on avain.

Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   17.01.19 12:19

Ja tapahtui Joosuan ollessa Jerikon luona, että hän nosti silmänsä ja näki miehen seisovan
edessään, paljastettu miekka kädestään. Ja Joosua meni hänen luokseen ja sanoi hänelle:

"Oletko sinä meikäläisiä vai vihollisiamme?"
Niin hän sanoi:"En, vaan minä olen Herran sotajoukon päämies ja olen juuri nyt tullut".
Niin Joosua heittäytyi kasvoilleen maahan, kumarsi ja sanoi hänelle:"Mitä herrallani on
sanottavana palvelijalleen?"
Ja Herran sotajoukon päämies sanoi Joosualle:"Riisu kengät jalastasi, sillä paikka, jossa
seisot, on pyhä". Ja Joosua teki niin. Joos. 5:13-15
Sitten seurasi Jerikon valloitus!

Mutta autuaat ovat teidän silmänne, koska ne näkevät, ja teidän korvanne, koska ne
kuulevat. Matt. 13:16

Näiden sanojen perusteella olen taipuvainen uskomaan, että rukouksen lisäksi Herra odottaa
toimintaa! Mutta mitä? Hän ohjatkoon meitä jokaista omilla paikoillamme rukoillen toimimaan
Hänen Hengessään ja Voimassaan.

Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   18.01.19 11:55

Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa ja huusin avuksi Jumalaani: hän kuuli minun ääneni 
temppelistänsä, ja minun huutoni hänen edessään kohosi hänen korviinsa. Ps. 18:7

Silloin hän kosketti heidän silmiänsä ja sanoi:"Tapahtukoon teille uskonne mukaan".
Ja heidän silmänsä aukenivat. Ja Jeesus varoitti heitä vakavasti sanoen:"Katsokaa, 
ettei kukaan saa tästä tietää". Matt. 9:29-30

Ahdistusta voi olla monenlaista; elämäntilanteet ahdistavien ihmisten keskellä, maailma
houkuttelee ja oma liha sanelee elämän ohjeita. Voi olla myös niin, että ei ole mitään
tällaista ahdistusta, mutta kun huomaa, että ei ole hätää mistään eikä mikään ahdista,
mutta ei ole kiinnostunut Jumalasta. Jeesukselle suurinta tuskaa tuotti ero Jumalasta
ristillä. Vähän samanlaista on, kun huomaa oman tilansa kylmyyden, voisiko sanoa, että
Laodikean henki on vallalla.

Tulen Jeesus luoksesi. Sinä armahdat. Anna anteeksi, puhdista verelläsi ja uudista Hengelläsi!
Kiitos, että annat näön silmiin, niinkuin sokeille tuossa Matt. 9:ssä.
Voin sanoakin, että kiitos Jeesus, annoit näön silmiini. Olin 3 v. puoliksi näkemätön ja sain
uudet silmälasit, jotka vihdoin ja viimein olivat sopivat. Silmäni myös leikattiin ja se paransi
näköä.

Mitä Jeesus tarkoitti, kun Hän varoitti sokeita kertomasta parantumisestaan?
Ainakin yksi syy oli se, että koska Hänen ihmetekonsa levisivät kulovalkean tavoin, se uhkasi
lyhentää Hänen toiminta-aikaansa, jonka Isä oli Hänelle antanut.

Viimeinen muokkaaja, Kirsikka pvm 19.01.19 11:59, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirsikka
Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Eilen kello 11:53

Sillä Herra Sebaot on päättänyt, - kuka sen tyhjäksi tekee?
Hänen kätensä on ojennettu, - kuka sen torjuu? Jes. 14:27

Mitä me siis tähän sanomme? Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla meitä
vastaan? Room. 8:31

Näinpä! Herra Sebaot päätti, että Jeesus Kristus pelasti sinut ristillä jo. Hän vuodatti
verensä sinun syntiesi tähden ja niiden anteeksisaamiseksi.
Katumuksen ja parannuksen kautta tämän voi omistaa. Mutta mitä, kun teen parannusta
kaikesta, mitä ymmärrän Jumalaa vastaan rikkoneeni. Huomaan, että olen kokonaisesti
läpisyntinen, oma liha ja tahto on vallalla.

Jumala on mielistynyt Jeesuksen uhriin Golgatalla. Hän valmisti ruumiin Jeesukselle, valmistit 
meille levon Hänen verihaavoissa ja elämän. 
Joka todella tahtoo tehdä täyttä totta Jumalansa edessä, tulee tuon tuntemaan, mutta hänelle 
kuuluvat Jeesuksen sanat ristillä:"Se on täytetty!" Sinäkin saat uskoa Jeesuksen nimessä ja 
veressä syntisi anteeksi!

Sielunvihollinen vain valehtelee ja yrittää saattaa ja on saattanut monet masennukseen,
kun tässä kohdassa huomaa oman tilansa. Hänelle ei kannata tehdä vastarintaa.......
Mitä sanoo Paavali Room. 7:"Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman 
paulasta? Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen 
mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia".

Kiitos Jeesus työstäsi Golgatalla ja puhdistuksesta veressäsi!

Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   Tänään kello 13:44

Käynpä tahi makaan, sinä sen havaitset, ja kaikki minun tieni ovat sinulle tutut. Ps. 139:3

Eikö kahta varpusta myydä yhteen ropoon? Eikä yksikään niistä putoa maahan teidän
Isänne sallimatta. Matt. 10:29

Kun lukee Ps. 139, huokaa helpotuksesta ja jää lepäämään Isän käsiin. Hän tuntee minut 
sisimpiäni myöten, turvallista. Hän on lähettänyt oman Poikansa ristillä sovittamaan syntimme, 
että meillä on mahdollisuus päästä takaisin Hänen yhteyteensä.
Matteuksen kohdassa kiinnittyi huomio sanoihin "ei yksikään....putoa maahan Isän sallimatta.
Hän varjelee meidän kaikesta pahasta. Kuitenkin Hän joskus sallii omalleen "putoamisen".
Silloin saa elää todeksi vielä suuremman ihmeen. Hän varjelee pahan keskellä.

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   

Takaisin alkuun Siirry alas

Sanaa tälle päivälle
Takaisin alkuun 
Sivu 29 / 29Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 16 ... 27, 28, 29

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kaarisillalla :: Sanaa tälle päivälle-
Siirry: